• امروز چهارشنبه, 22 آذر 1396 - Wed 12 13 2017
    • دکتر زمانی به عنوان سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی منصوب شد
    • گزارش تصویری همایش کشوری اورژانس
    • مذاکره دکتر باذلی با رییس سازمان اورژانس 115 کشور در خصوص راه اندازی اورژانس هوایی
    • دکتر باذلی موفق به اخذ مدرک دکتری تخصصی سلامت در بلایا و فوریت ها شد.
    • برگزاری آزمون علمی کارشناسان مرکز پیام اورژانس گناباد
    • برگزاری کارگاه MCMCدر محل سالن اجلاس مرکز اورژانس 115گناباد
    • بدون مجموعه
    • اخبار

      Select a news topic from the list below, then select a news article to read.

    • گالری
    • کارگروه بهداشت و درمان
    • آمبولانس خصوصی
    • آموزش و پژوهش
    • روابط عمومی

      در عصر ارتباطات و فن­آوری اطلاعات همه روزه از سراسر جهان اطلاعات دسته­بندی شده با ابزارهاي ارتباطی متنوع مخابره می­شوند تا شاید بتوانند عطش انسان قرن 21 را برای دریافت اخبار جدید فراهم سازند.

      از وظایف عمده و مهم روابط عمومی­ها، "مدیریت رخدادها" و واکنش درباره رخدادهایی است که به شکلی بالقوه برای سازمان نتایج منفی به دنبال دارد و توان بالقوه و حیات آن را با محدودیت روبه­رو می­سازد. روابط عمومی برای این منظور می­تواند با شناسایی رخدادها، تجزیه و تحلیل آن­ها، ایجاد اولویت­ها، انتخاب راه­برد مناسب برای مقابله، اجرای یک برنامه ارتباطی و ارزیابی تاثیرهای آن، رویدادها و حوادث را مدیریت کند و قانون ارتباطات در وضعیت بحرانی را به خاطر داشته باشد. بدیهی است از مهم­ترین ابزارهاي مدیریت بحران در روابط عمومی­ها، ارائه اطلاعات عینی به مردم از طریق خبر است. روابط عمومی با تاسی از اصول اخلاقی، اطلاعاتی را در اختیار مردم قرار می­دهد که عینی و واقعی هستند و بی­تردید این اطلاعات می­تواند در تصمیم­گیری آگاهانه مردم تاثیر مثبت داشته باشد.

    • آمار و اطلاعات
    • امور نقلیه
    • اخبار روابط عمومی